Здравейте колеги, търсих по темата във форума, но попаднах на различни мнения. Ако някой знае истинската процедура-моля да я сподели. Благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Процедура за ресетване на ЕКУ-то
Collapse
X
-
Предполагам, че колегата имат предвид следното: http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=10706&PN=1There's always more money to make and more shit to bitch about.
156 SW 2.4 JTD
Comment
-
за ресет
Мисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
2) Закача клемата обратно
3) Слага ключа и завърта на контакт
4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщениеМисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
2) Закача клемата обратно
3) Слага ключа и завърта на контакт
4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
Другата глупост е връщанеот на контакт без да се вади ключа. Това пък какво е? Пълен смях.
Като не знаете нещо по-добре не пишете глупости да не се смеят хората които разбират и да не си губят времето тези които ще ви повярват!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщениеМисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
2) Закача клемата обратно
3) Слага ключа и завърта на контакт
4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеКакво ще рече ресет?
Друг е въпроса че незнам за какво му или защо трябва да го прави, какъв ефект ще очаква?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Рестартиране на комп. /ЕКУ/ се извършва със всяко палене на автомобила.......
ТОЯ същия комп. на който ми пишеш в чата работи по същия начин с всяко включване се стартира, като извадиш ключа се shut down-ва.............Alfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщениеРестартиране на комп. /ЕКУ/ се извършва със всяко палене на автомобила.......
ТОЯ същия комп. на който ми пишеш в чата работи по същия начин с всяко включване се стартира, като извадиш ключа се shut down-ва.............Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщениеНаправо да не смее човек да преведе с хуманна цел нещо от цитирания форум, ше го изядетеКажете поне едно "мерси" бе
Проверявай си информацията все пак.
Не става ресет на ЕКУ на колите с жило на педала на газта с никакви процедури от рода на махане акомулатора, чакане на контакт и подобни. Само с диагностична апаратура!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеКакво ще рече ресет?Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщениеПредполагам, че колегата имат предвид следното: http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=10706&PN=1Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщениеМисля че процедурата е описана в 5та страница на онзи форум, поне според човека тя трябва да е:
1) Откача минусовата клема поне за 45 мин.
2) Закача клемата обратно
3) Слага ключа и завърта на контакт
4) Връща ключа на изходно положение, без да го вади
5) Пали колата да поработи за 10 минути, без да пипа газта
6) След това според някои мнения колата се гаси, според конкретното - се пробва с каране отначало нежно, после по-агресивно поне за 10 мин.
Следва да се отбележат и мненията - горе-долу половината не отчитат промяна, другата половина забелязват подобрение в работата на автомобила след като направят правилно тая процедура. Има едно мнение, че това е нужно да се прави ако е сменян датчик MAF или ламбда.
При всички положения хората предупреждават да се подсигурят кодовете на радиото преди разкачане.
Нека първо да се разбере дали колегата пуснал въпроса има предвид това, което е дадено като връзка към англ. форум или разбира нещо съвсем друго.There's always more money to make and more shit to bitch about.
156 SW 2.4 JTD
Comment
-
Е колегата мисля , че пита за ресет на адаптивните данни на ЕКУто, но мисля , че колегата оем е казал ясно , че това не става с разкачане на акумулатора, такаче варианта за рестартиране е отиваш на диагностик и казваш да ти го ресетне , или си купуваш кабели и го правиш самAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Благодаря колеги за интерса. Точно посочената тема от колегата zloster имах предвид, а и освен това мисля, че има подобна и в alfaowner.com. Звучат логично обясненията за "преобучаването" на ЕКУ при смяна някои компоненти (дебитомер, ламбда и др.) С две думи-повечето мнения от тези форуми са че има ефект след тази процедура, макар и да има други че няма такъв. Ресетване-имам предвид за нулиране на "адаптивните" данни, както правилно ги нарича колегата CrazyElement.
За да не влизаме в тъмната сфера на мнения и предположения, моля някой ако е правил горе описаната процедура да сподели мнение и опитБелисимата 156 1.8ТС 1999г.
Comment
-
Първоначално публикувано от itso_a Покажи съобщениеБлагодаря колеги за интерса. Точно посочената тема от колегата zloster имах предвид, а и освен това мисля, че има подобна и в alfaowner.com. Звучат логично обясненията за "преобучаването" на ЕКУ при смяна някои компоненти (дебитомер, ламбда и др.) С две думи-повечето мнения от тези форуми са че има ефект след тази процедура, макар и да има други че няма такъв. Ресетване-имам предвид за нулиране на "адаптивните" данни, както правилно ги нарича колегата CrazyElement.
За да не влизаме в тъмната сфера на мнения и предположения, моля някой ако е правил горе описаната процедура да сподели мнение и опитAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
Comment